Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

8 ZÁKLADNÍCH DOVEDNOSTÍ EFEKTIVNÍ MANAŽERSKÉ KOMUNIKACE

ŘEŠENÍ ROZPORŮ

ŘEŠENÍ ROZPORŮ

 

Pracovní komunikace často probíhá obtížně – lidé si nerozumějí, nereagují na Vaši zpětnou vazbu a dochází k mnoha zbytečným omylům. Všichni přitom používáme určité dovednosti – tak jak jsme se je naučili. Základní dovednosti manažerské komunikace jsou nesmírně jednoduché – pravděpodobně většinu z nich používáte – ale často je nepoužíváme efektivně.

pro

Určeno pro vedoucí na všech úrovních.

cíl

Naučit účastníky základní dovednosti efektivní manažerské komunikace tak, aby je dokázali v praxi využít.

obsah

  • Seznámení se základním modelem efektivní manažerské komunikace
  • Zvýšení schopnosti efektivně a konstruktivně komunikovat s partnery v práci
  • Posílení schopnosti adresné a účinné prezentace svých názorů
  • Zpětná vazba, která skutečně funguje
  • Efektivní řešení rozporů
  • Praktický nácvik a integrace nových zkušeností

metody

Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmové práce, testy, hry a modelové situace.
Lektor

Bc. Jana Vašutová

koučka, lektorka, mentorka, mediátorka, facilitátorka v oblasti rozvoje lidských zdrojů

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 18. března 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P022

Kategorie kurzu: Organizační management a vedení lidí

4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) , oběd