Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

ANALYTICKÉ MYŠLENÍ A TVORBA DASHBOARDŮ v MS Excel
pro manažery a ekonomy

NOVINKA
JAK POZNAT DŮLEŽITÉ INFORMACE

JAK POZNAT DŮLEŽITÉ INFORMACE

 

Úspěšné manažery spojuje mimo jiné dokonalé analytické myšlení, motivační schopnosti a kreativita. Analytické myšlení znamená být metodický a kompetentní při zvažování všech detailů problému.

pro

Určeno pro manažery, obchodníky či analytiky, kteří chtějí rozvinout své analytické schopnosti. Pro všechny, kteří potřebují svá rozhodnutí opírat o analýzu dat, rozpoznávat souvislosti, navrhovat nejlepší řešení.

cíl

Naučit se, jak poznat relevantní informace, udělat z nedůležitých informací důležité. Definovat klíčové ukazatele výkonnosti a výsledků. Naučit se rozpoznávat problémy a navrhovat řešení. Efektivně pracovat s daty a informacemi a vytvářet Dashboardy pro manažerské rozhodování.

obsah

  • Základní principy analytického myšlení a vizualizace dat
  • Práce s informacemi – výběr relevantních informací, jejich analýza a vyhodnocení
  • Definování KPI – klíčové ukazatele výkonnosti
  • Řešení problémů – fáze, postupy a techniky
  • Zpracování dat z různých zdrojů (z CSV, z Excelu, z PDF, z webu) v MS Excel a Power Query
  • Analýza a syntéza dat – analýza dat, hledání vztahů mezi daty, syntéza zjištěných skutečností
  • Vizualizace dat, kontingenční tabulky, grafy
  • Praktické ukázky
  • Test analytických schopností

Předpoklady


 

Základní orientace v prostředí MS Windows, uživatelská znalost práce s MS Excel a jeho časté používání, znalost základních vzorců.

Pozn.

Prosíme účastníky, aby si každý přinesl na seminář s sebou svůj notebook. Budeme používat MS Office 365, MS Office 2016 a výše.
Lektor

Ing. Martin Láska

od roku 2009 působí jako konzultant v oblastech Retail Marketing, Category management, Shopper marketing a Business Intelligence. Vystudoval obor Management podnikatelské sféry na VŠE. Od roku 2002 získával bohaté zkušenosti především na manažerských pozicích ve společnosti Nielsen a ve společnosti 4P&P. Již více než 10 let externě přednáší na Univerzitě TB ve Zlíně, Univerzitě Karlově a VŠE v Praze. Je spoluautorem knihy Marketingová komunikace v místě prodeje.

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 18. ledna 2024

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P056

Kategorie kurzu: Ekonomický management

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd