Košík je prázdný.
Nákupní košík je prázdný.
zpětvytisknout
JAK POZNAT DŮLEŽITÉ INFORMACE
od roku 2009 působí jako konzultant v oblastech Retail Marketing, Category management, Shopper marketing a Business Intelligence. Vystudoval obor Management podnikatelské sféry na VŠE. Od roku 2002 získával bohaté zkušenosti především na manažerských pozicích ve společnosti Nielsen a ve společnosti 4P&P. Již více než 10 let externě přednáší na Univerzitě TB ve Zlíně, Univerzitě Karlově a VŠE v Praze. Je spoluautorem knihy Marketingová komunikace v místě prodeje.
učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2
nebo
živé vysílání
Datum kurzu: 18. ledna 2024
Čas kurzu: 9-16 hod.
Kód kurzu: P056
Kategorie kurzu: Ekonomický management
5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd