pro
Určeno pro všechny, kteří v rámci své pracovní činnosti potřebují každodenně psát, telefonovat nebo hovořit s anglicky mluvícími klienty a návštěvami.
cíl
Zaměříme se na anglickou obchodní korespondenci v klasické i elektronické formě a na jasné a srozumitelné vyjádření myšlenky po telefonu nebo při osobním jednání pomocí základních anglických frází.
obsah
Formální dopisy a mírně neformální styl (e-mail, fax, memo) – jejich výstavba a strukturaSlovní zásoba, používané zkratky...Užitečné pojmy sloužící ke zdůraznění klíčových faktů, naznačení logických souvislostí a uvádění přechodů od jednoho bodu k dalšímuTelefonování a poslechová cvičeníFráze, které Vám ulehčí základní komunikaci s klienty a návštěvamiPříklady, ukázky a cvičení
metody
Praktické informace pro každého za použití konkrétních příkladů vyjadřování a psaní v angličtině, poslechová cvičení, komunikační cvičení (párová a skupinová práce).