Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

COPYWRITING - jak mít texty, které prodávají

LETNÍ SEMINÁŘ
TEXTY PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ A WEB

TEXTY PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ A WEB

pro

Určeno pro všechny, kdo mají na starosti tvorbu textů pro web, sociální sítě a další nástroje pro komunikaci se zákazníky.

cíl

Dozvíte se užitečné informace i praktické tipy z praxe lektorky a rovnou si vyzkoušíte, jak na to.

obsah

  • Jak psát texty pro sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram) tak, aby bavily, inspirovaly a hlavně prodávaly
  • Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky
  • Základy copywritingu pro community management
  • Základy tvorby sloganů a názvů značek
  • Základy CEO pro copywritery

 

  • Firemní blog – mít či nemít? V čem Vám může pomoci a kdy je zbytečný?

 

  • Ukázky „jak ano/jak ne” z Čech i zahraničí, úkoly, cvičení a okamžitá zpětná vazba

metody

Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe, praktická cvičení.
Lektor

Lucie Macháčková

komička, scenáristka, youtuberka a moderátorka, od roku 2011 pracuje v České televizi, kde vede tým 15 lidí a zabývá se kreativou na sociálních sítích (vytvářela např. kampaně k seriálu Most! či StarDance)

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 31. srpna 2023

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P003

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Jak psát příspěvky na sociální sítě

Lektor:  Lucie Macháčková

Datum:  1. února 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P001

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online