Košík je prázdný.

Kongress Pracovní právo a personalistika 2024

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

DIGITÁLNÍ VYCHYTÁVKY - jak si usnadnit pracovní i osobní život - sdílení, spolupráce, synchronizace, automatizace

PROPOJENÍ NÁSTROJŮ - KALENDÁŘ, DOKUMENTY, ULOŽIŠTĚ

PROPOJENÍ NÁSTROJŮ - KALENDÁŘ, DOKUMENTY, ULOŽIŠTĚ

Pro

Určeno pro všechny podnikatele, freelancery i zaměstnance, které láká vize pracovat efektivněji s využitím digitálních nástrojů. Nejsem „IT člověk“, je to pro mě? ANO! Všechny nezbytné digitální pojmy vysvětlíme srozumitelným způsobem, seminář bude maximálně praktický.

Cíl

  • Ve 21. století čelíme řadě procesních a strukturálních změn spojených s masovým zaváděním nových digitálních 

 

  • technologií, technologie nás obklopují uvnitř firem, ve kterých pracujeme, ale i při komunikaci s okolím, a také v soukromém životě
  • Nabízí se mnoho možností, jak fungovat v digitálním světě – jak se v tom vyznat a efektivně digitální technologie využít?
  • Důležitým předpokladem úspěchu naší osobní digitální transformace je znalost praktických souvislostí mezi potřebami a nástroji
  • Nezaspěte! Přijďte si pro odpovědi, co je pro digitální organizaci života klíčové a jak ji využít ve svůj prospěch
  • Podíváme se na cestu Microsoftu, Googlu i Applu a ukážeme Vám, jak si zvolit takovou cestu, která bude nejlepší pro Vás

Obsah

  • Digitální sebe-organizace jako příležitost, nikoli hrozba 21. století – jak fungovat v digitalizovaném světě
  • Digitální fungování – cestou je synchronizace ve využívání digitálních technologií
  • Agilní přístup k implementaci digitální transformace – jak vyzrát na absenci digitálního talentu
  • Integrace pokročilých technologií – základní digitální gramotnost
  • Konkrétní nástroje digitální organizace života – online kalendáře, sdílené dokumenty, úložiště (OneDrive, Google Drive, DropBox, ownCloud)
  • Propojení všech nástrojů – cesta od cloudu přes jednu aplikaci ke druhé skrze Zapier nebo Integromat

Metody

Interaktivní workshop.
Lektor

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

ve své vlastní společnosti se věnuje poradenství v otázkách controllingu a finančního řízení a současně působí jako školitelka ekonomických témat a interim finanční ředitelka ve firmách různých oborů a velikostí, nejčastěji řeší praktické otázky finančního zdraví, řízení cash flow, kalkulací, tvorby rozpočtů a finančních plánů

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 11. března 2024

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P057

Kategorie kurzu: Rozvoj osobnosti

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Personální controlling pro pokročilé - rozdělení zaměstnanců do kategorií a přínos každého z nich firmě

Lektor:  Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Datum:  22. února 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P116

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Finanční controlling - moderní metody v příkladech

Lektor:  Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Datum:  14. března 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P071

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Jak efektivně řídit náklady - controlling nákladů

Lektor:  Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Datum:  21. března 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P072

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online