Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING
a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

KANÁLY PRO INTERNÍ KOMUNIKACI

KANÁLY PRO INTERNÍ KOMUNIKACI

Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale

 

Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing.

 

Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!

pro

  • Pracovníky HR oddělení a personalisty
  • Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci

cíl

  • Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
  • Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty
  • Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
  • Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

obsah

  • Změna chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak dnes hledá uchazeč práci (nejen) na Internetu
  • Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web, video pohovory…
  • Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah, který zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců a důvody nespokojenosti
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
  • Video marketing – představení firemní kultury nesmí být nuda
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
  • Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty a zapojit je aktivně do HR komunikace

metody

Individuální přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 7. října 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P077

Kategorie kurzu: Personalistika

Poptat jako firemní kurz

Další kurzy lektora:

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  10. března 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P110

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Jak zaujmout na první pohled svou obchodní nabídkou - tipy marketingového odborníka, jaké vizuální principy využívat

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  11. června 2020, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P009

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak marketingové myšlení může zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  6. srpna 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P012

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)