„Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci
jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při
hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou
kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR
marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní
komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing.
Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!
metody
Individuální
přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a
firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady
z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.