Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni
s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele
s popisem své motivace.“ - Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na
prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace
personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která
pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní
výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály
– nesmíte zapomínat na video marketing.
Personalisté mají skvělou
příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich
věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená
zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv
i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!
metody
Individuální
přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a
firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe,
klademe důraz na osobní zážitek.