INTERNÍ KOMUNIKACE a jak sdělovat krizové informace, aby to napáchalo co nejméně škody
ONLINE INTERNÍ KOMUNIKACE
Pro
Určeno
pro pracovníky
PR oddělení, management, soukromou i státní sféru. Pro zaměstnance zodpovědné
za interní komunikaci, manažery a majitele menších či větších podniků. Pro pracovníky
komunikace a vedení v institucích státní správy a samosprávy.
Obsah
Co
je interní komunikace, proč se zaměstnanci aktivně
komunikovat?
Strategie
interní komunikace: její nastavení, cílové skupiny a
jak je zaujmout, soulad interní komunikace s vizí firmy a firemní kulturou,
měření interní komunikace
Nástroje
interní komunikace: jak optimálně nastavit komunikační
mix, využití tradičních vs. online nástrojů, interní periodika, akce a kampaně
Vnitropodnikový časopis: tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody, grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce, jak poskládat informace a sestavit rubriky, praktické tipy pro psaní čtivého článku, návaznost časopisu na další aktivity, jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou, periodicita, distribuce
Online média interní komunikace: intranet, newslettery a hromadná korespondence, návaznost, efektivita, jak vytvořit efektivní intranet, newsletter a hromadný mail krok za krokem, prvky sociálních médií v interní komunikaci
Krizová interní komunikace: pravidla „one voice“ komunikace, co je krize v interní komunikaci, proč v době krize se zaměstnanci aktivně komunikovat, krizový tým a pravidla komunikace, jaké nástroje komunikace v době krize využít, jak a v jaké časové posloupnosti dochází ke sdělování klíčových informací o korporaci od jejího vedení směrem k zaměstnancům, synergie v komunikaci interního PR oddělení a oddělení HR, sjednocení interního a externího sdělení
Případová studie
Mgr. Natálie Lorencová
PRAHA
učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2