Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

JAK MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ MŮŽE ZLEPŠIT OBCHODNÍ VÝSLEDKY
- 10 tipů marketingového obchodníka

OBSAH PRODÁVÁ - UMĚNÍ ZAUJMOUT

OBSAH PRODÁVÁ - UMĚNÍ ZAUJMOUT

 

„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“

 

Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry!

pro

  • Specialisty na obchod a marketing

 

  • Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu
  • Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu
  • Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu

cíl

  • Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky
  • Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků
  • Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky
  • Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít

obsah

  • Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka
  • Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit
  • Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí
  • Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy
  • Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku on-line referencí
  • Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod
  • Kreativní myšlení jako inspirativní metodika práce
  • Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory
  • Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit
  • Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled
  • Shrnutí – marketing ve službách obchodu

metody

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 14. března 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P009

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)