Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

JAK VYBUDOVAT ZÁKAZNICKOU KOMUNITU

ONLINE SEMINÁŘ
HODNOTA ZÁKAZNÍKA

HODNOTA ZÁKAZNÍKA

 

Doba se radikálně mění... Pokud nemáte vybudovanou silnou zákaznickou komunitu, můžete mít prostě problém ve svém podnikání. Poradíme, jak vytvářet věrné zákazníky a udržovat s nimi dlouhodobé vztahy. Nákupní proces probíhá dnes na Internetu a je třeba oslovit zákazníky ve správnou chvíli a správným způsobem a nezapomínat na sociální sítě! Komunitní marketing je sázka na jistotu.

obsah

  • Business model a změna nákupního procesu zákazníka v dnešní dynamické době hyperkonkurence
  • Kdo jsou zákazníci – segmentace cílové skupiny a persony

 

  • Databáze a CRM – GDPR, jak mít aktuální kontakty, hodnota zákazníka
  • Jaké komunikační kanály využívá zákazník – komunikační strategie
  • Jak využít fanoušky na sociálních sítích
  • Co sdělovat, jak často, kde a jak – výhody pro zákazníky
  • Výzvy k akci v nákupním procesu – jak změnit svůj web
  • Nové formáty komunikace a content marketing
  • Věrnost zákazníků a jejich spokojenost – reference, recenze a výzkumy
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 8. prosince 2021

Čas kurzu: 14-17 hod.

Kód kurzu: O003

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz

Další kurzy lektora:

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Jak marketingové myšlení může zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  14. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P009

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Jak získáte nové věrné zákazníky v B2B segmentu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  12. dubna 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P012

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)