Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

JAK VYTĚŽIT MAXIMUM Z DATABÁZE ZÁKAZNÍKŮ

NOVINKA
JAKÁ DATA SHROMAŽĎOVAT

JAKÁ DATA SHROMAŽĎOVAT

 

Databázový marketing má nejvyšší efektivitu ze všech druhů marketingové komunikace. Žijeme v době, kdy pro řadu firem je v jejich podnikání stále větší prioritou šetření, a právě marketing postavený na správné databázi je tradičně považovaný za nejvíce efektivní a tedy úsporný. Pokud ovšem databáze má skutečně hodnotné kontakty a umíte s ní správně pracovat. Na kurzu zjistíte, jaké tipy a triky fungují na zákazníky, aby dané firmě poskytli rádi své kontakty. Naučíme se využívat všechny fáze nákupního procesu, a to i fázi před nákupem, kdy můžeme zákazníka včas edukovat a ovlivnit jeho očekávání. Poznáte rovněž, jak kontakty na zákazníky využít pro pozvání zákazníků do komunit nejen na sociálních sítích.

Pro

Určeno pro
  • Obchodní oddělení a obchodní ředitele
  • Manažery a specialisty, kteří řeší marketing, reklamu a PR – vedoucí marketingu, vedoucí oddělení komunikace a PR
  • Majitele a jednatele společností, kteří hledají svěží inspiraci pro své marketingové strategie
  • Všechny, kteří chtějí více porozumět tématu marketingu postavenému na databázi

Cíl

  • Porozumíte, jak tvorba databáze navazuje na integrovanou marketingovou komunikaci a pomáhá realizovat jednotnou komunikační strategii firmy v době internetu a sociálních sítí
  • Poznáte, jak využít získané kontakty pro sms marketing, telemarketing a také e-mailing a rozesílku firemních časopisů
  • Najdete návod, jak získávat kontakty na svém webu díky správné výzvě k akci a atraktivnímu obsahu
  • Zjistíte, jaké komunikační kanály a media můžete využít díky své databázi

Obsah

  • Nákupní proces zákazníka a jeho fáze
  • Jaká data shromažďovat a co měřit a proč
  • Co je to hodnota zákazníka a jak pracovat s VIP zákazníky
  • Jak GDPR změnilo svět databází
  • Jak řešit aktuálnost databáze a čistit kontakty
  • Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony
  • Co je to obsahová strategie – jak využít komunikační příležitosti v průběhu roku
  • Individuální obsah na míru versus jednotná komunikační linka
  • Vztahová a neobchodní komunikace – názorné příklady
  • Jak využít e-mailing a newslettery a co v nich komunikovat
  • Jak získávat kontakty off-line – jak motivovat své zákazníky
  • Rizika práce s databází – krizová komunikace a kybernetická bezpečnost

Metody

Řízená diskuze a vzájemný dialog. Práce ve skupinách. Brainstorming pro kreativní koncepty. Řešení případových studií – business case z praxe.
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 3. ledna 2024

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P003

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Recenze - proč je řešit a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  15. ledna 2024, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P009

Cena: 2 700 Kč  (s DPH 3 267 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Nábor, HR marketing a vytváření komunit na sociálních sítích

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  6. března 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P106

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. dubna 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P104

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online