Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

JAK ZÍSKÁTE NOVÉ VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY v B2B segmentu

NOVINKA
KTERÉ KANÁLY DNES FUNGUJÍ

KTERÉ KANÁLY DNES FUNGUJÍ

 

Chcete-li dnes uspět v moři konkurence na lokálním i zahraničním trhu, musíte průběžně plnit dva nejvyšší cíle každého podnikání: získávat zákazníky – a udržet si je, a to znamená podporovat spokojenost svých zákazníků. Umění akvizice nových zákazníků dostává dnes mnoho nových forem a nový obsah, žijeme v době internetu a sociálních sítí a meetingy nejsou dávno již jen osobní… 
100% prakticky zaměřeno pro obchodníky, kteří chtějí změnit svůj přístup směrem k vyšší efektivitě práce.

pro

  • Majitele, jednatele a top manažery malých a středních firem
  • Specialisty na marketing

 

  • Brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu
  • Obchodníky

cíl

  • Pochopíte dynamiku změn na trhu a nutnost se na ně flexibilně adaptovat
  • Zjistíte, jaké formy oslovení zákazníků fungují
  • Poznáte zásady tvorby dle zásad Content marketingu

obsah

  • Změny v business modelech dnešní doby – dynamika světového trhu
  • Jak porozumět své cílové skupině a jejímu chování
  • Strategie získávání zákazníka – radikální změny nákupního procesu zákazníků
  • Jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu – jaké komunikační kanály dnes fungují
  • Sociální sítě – jak využít LinkedIn, YouTube...
  • Jaké formáty komunikace fungují na zákazníky – Content marketing
  • Jak vytvářet databáze pro efektivní CRM – diferenciační segmentace klientů v CRM
  • Typologie prodejců a co vlastně osloví zákazníka
  • Jak pečovat o zákazníky a motivovat je: věrnostní programy, podpora prodeje, vztahová komunikace apod.
  • Jak atraktivně představit svou nabídku – umění obchodní prezentace
Připravte si svůj konkrétní business case/obchodní případ a projekt, který právě řešíte ve své firmě.
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 12. dubna 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P012

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)