Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY
- trénink jednání a vystupování pro asistentky, sekretářky a recepční

PŘEDÁVAT SPRÁVNÉ INFORMACE VE SPRÁVNÝ ČAS

PŘEDÁVAT SPRÁVNÉ INFORMACE VE SPRÁVNÝ ČAS

pro

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

cíl

  • Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
  • Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních situací
  • Umění jednat efektivně s kolegy
  • Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
  • Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

obsah

Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role
  • Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
  • Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
  • Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
  • Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
  • Jak vytvořit co nejlepší první dojem
  • Ice break aneb zaujměte jako profesionál
  • Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
  • Small talk
  • Umění péče o klienty
  • Úprava pracovního prostředí
Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality
  • Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
  • Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
  • Co na nás prozradí neverbální komunikace
  • Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
  • Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
Vztahové strategie a spolupráce
  • Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
  • Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
  • Umění vstřícnosti a profesionální asistence
  • Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

metody

Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Lektor

PhDr. Lenka Kolajová

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 1. dubna 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P060

Kategorie kurzu:

4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) , oběd