Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

KOMUNIKACE S MANAŽERY, OBCHODNÍMI PARTNERY A KOLEGY
- trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

PŘEDÁVAT SPRÁVNÉ INFORMACE VE SPRÁVNÝ ČAS

PŘEDÁVAT SPRÁVNÉ INFORMACE VE SPRÁVNÝ ČAS

pro

Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých pracovních situacích.

cíl

  • Naučit se být profesionální, taktní a diplomatický, aniž byste museli mít pocit, že ztrácíte sami sebe
  • Poznat nové přístupy a naučit se je aplikovat do svých pracovních situací
  • Umění jednat efektivně s kolegy
  • Vyzkoušet si náročné situace v bezpečném prostředí tréninku a získat zpětnou vazbu
  • Získat podněty, náměty i postupy k technikám, formulacím a přístupům, které mi mohou usnadnit náročné i nečekané profesionální situace

obsah

Firemní kultura a souvislosti, které se týkají mé profesionální role
    • Požadavky na profesionalitu asistentky a recepční
    • Osobní a profesní role, jejich standardy, očekávání a rozpory
    • Firemní kultura a atmosféra
Asistentské dovednosti
    • Co sehrává roli při vnímání druhých – sociální percepce a jak s ní pracovat
    • Jak vytvořit co nejlepší první dojem
    • Ice break aneb zaujměte jako profesionál
    • Kontakt tváří v tvář a jednotlivé kroky správného postupu – od přivítání hostů až po uvedení
    • Small talk
    • Umění péče o klienty
    • Úprava pracovního prostředí
Komunikační dovednosti jako nedílná součást profesionality
    • Strategie a efektivní komunikační postupy, jak zacházet s jinými typy, jak je identifikovat, co od nich očekávat a jak k nim profesionálně přistupovat
    • Jak se vyjadřovat, abychom byli pro ostatní srozumitelní
    • Co na nás prozradí neverbální komunikace
    • Umění naslouchat – klíč k úspěšné reakci
    • Specifika komunikace po telefonu, fáze profesionálního hovoru
Vztahové strategie a spolupráce
    • Partnerský přístup ke spolupráci s druhými
    • Charakteristika jednotlivých strategií a jejich možnosti
    • Umění vstřícnosti a profesionální asistence
    • Odvaha odmítnout a říci Ne a vhodné situace
Řešení náročných situací, jejich možné scénáře, průběh, ztráty a zisky

metody

Výklad v minimální míře, diskuze, praktická cvičení, testy, modelové situace.
Lektor

PhDr. Lenka Kolajová

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 31. října 2023

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P047

Kategorie kurzu: Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

4 typologie osobnosti
 - efektivní způsoby jednání a spolupráce s různými typy lidí - 2denní

Lektor:  PhDr. Lenka Kolajová

Datum:  3. - 4. srpna 2023, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P036

Cena: 11 400 Kč  (s DPH 13 794 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online