Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

NAŠE TĚLO A MYSL ve světě moderních technologií a informací aneb optimalizace zdravého životního stylu

NOVINKA
PRINCIPY OBNOVY SIL

PRINCIPY OBNOVY SIL

Motto: Je načase si vzít svoji energii a koncentraci zpět!

pro

  • Pracovníky, kteří mají problémy se spánkem, energií, chtějí si uklidit v hlavě a dělat kvalitnější rozhodnutí
  • Jedince, kteří se chtějí soustředit na své fyziologické tělo včetně mozku jako nástroje pro osobní spokojenost, produktivitu v zaměstnání a zvýšit kvalitu svého života
  • Pro ty, kteří touží po trvale udržitelných výsledcích a chápou čas a energii investovanou do těla jako tu nejlepší možnou investici
  • Pro ty, kteří si uvědomují odpovědnost za své vlastní zdraví (včetně imunity) a chtějí se věnovat personalizované prevenci před nemocemi (záněty)
  • Pro ty, co už mají dost nefunkčních řešení a ocení celkový pohled na propojení psychofyziologie v praxi

cíl

  • Uvědomit si, porozumět a optimalizovat nejdůležitější procesy a principy obnovy sil, životní vitality
  • Získat praktické tipy pro vědomou práci s energií, získat návyky pro klidnou mysl a recepty pro naše chytré stravování, regeneraci, koncentraci a flow
  • Zlepšit kvalitu spánku, mít emoce pod kontrolou, být víc odolný a mít více radosti ze života
  • Vytvořit si osobní plán (pracovní list) jak vychytat svůj životní styl

obsah

A. Energy management – kvalita spánku, stravy a pohybu
Spánek
  • Kvalita spánku – jak být při omezené délce spánku dostatečně odpočinutý
  • Souvislosti, tipy a triky a měření spánkové kvality bez návštěvy spánkové laboratoře
  • Deník vděčnosti
  • Co nám bere energii a co nám ji naopak dává
  • Jaké aplikace pro počítače nebo chytré telefony nám mohou opravdu pomoci
Strava pro mozek a druhý mozek (mikrobiom)
  • Kvalita makro a mikronutrientů a jejich vliv na produktivitu a spokojenost
  • Čím krmit náš 2. mozek – mikrobiom – kvalitnější trávení a zažívání a jeho vliv na naší náladu a spokojenost
  • Typy potravin pro prevenci před kardiovaskulárními chorobami a zánětlivým prostředím
  • BRAIN HACKS – glykemický index, stabilní energie přes den pro mozek a mikrobiom
  • Smoothie a superfoods, gamifikace zeleniny a pravidlo 9 (cvičení)
Pohyb
  • Ergonomie v kanceláři
    • Kvalita pohybu sezení a stání (aktivní stoj a sed)
    • Hluboký stabilizační systém – méně energie a prevence před zraněním
  • Doporučení a ukázka pohybu – procházka, aerobní, anaerobní pohyb
  • Wim hof, otužování (ukázka)
B. Koncentrace
Stres/Flow – stres dostat pod kontrolu a pak se posunout všímavě k flow
  • NASA dýchání – HRV technika pro nastartování koncentrace a snížení stresu
  • Progresivní Jacobson relaxace (praktická ukázka)
  • Adaptogeny – byliny a tinktury pro kvalitnější kontrolu stresových situací
  • Pohyb a chůze – vliv na bolest páteře a kvalitu spánku
  • Aromaterapie a ukázka vonných spouštěčů
  • Hudba – jak použít binaurální rytmy pro koncentraci a flow
  • Osobní produktivita, plánování, návyky, rutina a rituály, cíle/záměr
  • Růstové nastavení mysli jako klíč k trvalému zlepšování
  • Mikronávyky – vyberte si jeden zlozvyk a ten vydržte den nedělat (cvičení)
  • Neposedná mysl a vědomá kontrola nad ní
  • Mindfulness – 1-3 techniky

metody

Interaktivní výklad, cvičení, příklady z praxe i praktické ukázky, diskuze. Ochutnávka biohackers kávy, čaje a snacks, diagnostika a tvorba osobního plánu. Videa, články, úkoly pro účastníky, doporučení kde a co nakoupit pro jejich zdravější životní styl. Doporučujeme neformální oblečení pro uvolněnější pocit.
Lektor

Mgr. Mirek Nečas

biohacker a mentální kouč pro manažery i sportovce

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 27. února 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P052

Kategorie kurzu: Rozvoj osobnosti

4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) , oběd