Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI A PŘÍSTUP KE KLIENTŮM
PRO NEOBCHODNÍKY

NOVINKA
CO KLIENT SKUTEČNĚ CHCE

CO KLIENT SKUTEČNĚ CHCE

pro

Určeno pro všechny, kteří přichází do styku s klienty a ovlivňují je. Např. asistentky, klientský servis, manažery, také pro všechny neobchodní profese – techniky, ekonomy, lékaře, advokáty apod.

cíl

Účastníci si natrénují, jak zvládat komplikované, nepříjemné, ale i zdánlivě banální situace v komunikaci s klienty. Budou si v těchto situacích jistější a naučí se je řešit takovým způsobem, aby byly naplněny klientovi potřeby a klient tak odcházel s pocitem, že pro jeho spokojenost bylo učiněno maximum.

obsah

  • Sjednotíme si pohled na to, jak vnímáme pojem „klientský přístup“ a roli „obchodníka“
  • Naučíme se dívat se na věci očima klienta
  • Ukážeme si, jak zjistit co klient skutečně chce a proč je důležité na to přijít
  • Podíváme se na to, jak překonat námitky skrze:
    • Empatii a raport
    • Aktivní naslouchání a dotazování
    • Parafrázování

metody

Budeme kombinovat teorii s praxí. Teorie bude okořeněná příklady z praxe i videoukázkami. Pro praktický nácvik budeme využívat jak obecné modelové situace, tak konkrétní, z praxe účastníků.
Lektor

Mgr. Daniel Prokeš

lektor a obchodník s mnohaletou praxí

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 12. března 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P011

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) , oběd