Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

OBLEČENÍ JAKO SOUČÁST NEVERBÁLNÍ KOMUNIKACE
- jak se naučit číst ze vzhledu,
využití při komunikaci a obchodních jednáních

NOVINKA
CO SE DÁ PŘEČÍST ZE VZHLEDU

CO SE DÁ PŘEČÍST ZE VZHLEDU

cíl

Někteří lidé si myslí, že oblečení je „pouhou“ ochranou před rozmary počasí a ochranným prostředkem při práci. Další jej vnímají jako marketingový nástroj pro módní firmy, ale od nepaměti byl oděv také důležitý komunikační nástroj. To, co nosíme na sobě, s jakou péčí či naopak despektem vybíráme své outfity, jak se staráme celkově o svůj zevnějšek, je mix velmi zajímavých a cenných informací, které si o druhém člověku můžeme přečíst.

obsah

  • Co všechno se dá přečíst ze vzhledu (mix oblečení, barvy, vlasy, postoj)
  • Módní kmeny – nahlédnutí do nedávné historie a ukázky oblečení (stylu), kterým se vyjadřoval politický názor a oblečení jako forma vyjádření protestu, revolty, nebo příslušnosti k sociální skupině

 

  • Psychologie barev, jejich výběr a jak barvy můžou ovlivnit naše chování
  • Klasická živlová typologie a ukázka, že se jednotlivé typy lidí dají poznat i podle stylu oblékání
  • Různé styly oblékání, jejich symbolika a jak je číst
  • Střihy, postava, proporce, a co vše může ovlivnit náš postoj, jak dýcháme a ukážeme si, jak správný střih může ovlivnit celkovou dynamiku projevu
Lektor

Ing. Jitka Gosman Richtrová

oděvní poradkyně, certifikovaný image kouč a majitelka pánského krejčovského salonu Richter´s, absolventka Technické univerzity v Liberci – fakulta textilní

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 13. února 2019

Čas kurzu: 14-17 hod.

Kód kurzu: P009

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

1 900 Kč (s DPH 2 299 Kč)