Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

ONLINE KAMPANĚ NA PRODUKTY A SLUŽBY - jak promyslet a spustit (PPC, remarketing, Google Analytics)

EFEKTIVITA KAMPANÍ

EFEKTIVITA KAMPANÍ

pro

Určeno pro všechny, kteří prodávají produkty či služby online a chtějí podpořit prodej pomocí reklamních kampaní na internetu. Získáte přehled o typech kampaní, reklamních systémech a nejčastějších chybách, kterým je dobré se vyhnout.

cíl

Seminář Vám pomůže pochopit, jak funguje nákupní proces na internetu, od prvotní myšlenky přes vložení do košíku po zaplacení. Po absolvování semináře budete schopni navrhnout marketingové kanály (PPC, remarketing SEO, newsletter, Facebook, sponzorovaný článek...) podle typu zákazníka a nákupní fáze, ve které se nachází. Budete schopni posoudit efektivitu kampaní na základě měření v Google Analytics.

obsah

  • Fáze nákupního procesu na internetu
  • Definice person
  • Kde je možné na internetu inzerovat
  • Typy reklam a reklamní formáty
  • Definování a měření cílů kampaní
  • Vyhodnocení kampaní
Lektor

Vít Novotný

online marketingový analytik a specialista na internetové vyhledávače

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 16. března 2020

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P001

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Google dokumenty - tipy a triky 
- jak maximálně využít, že jsou online

Lektor:  Vít Novotný

Datum:  25. května 2020, 10-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P217

Cena: 3 100 Kč  (s DPH 3 751 Kč)