Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

PR STRATEGIE PRO INTERNÍ KOMUNIKACI
- které vybrat a proč

NOVINKA
ZAMĚSTNANCI MOHOU PODPOROVAT IMAGE FIRMY

ZAMĚSTNANCI MOHOU PODPOROVAT IMAGE FIRMY

 

Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá zlepšení formy i obsahu interní komunikace. Nestačí jen vybrat ty pravé komunikační kanály, hlavní je vytvořit spolutvorbou atraktivní obsah, který zaujme tým na první pohled. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože zaměstnanci mohou významně podporovat image své firmy a značky!

pro

  • Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem, top management
  • Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, komunikace, PR

 

  • HR manažery
  • Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
  • Reklamní a komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

cíl

  • Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu
  • Pochopit změnu komunikačních modelů a přesun PR komunikace do digitálních médií
  • Objevit fascinující možnosti content marketingu

obsah

  • Big data – informační exploze dnešní doby PR strategie
  • Definování komunikačních cílů dle SMART
  • Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit
  • HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení
  • Volba vhodných komunikačních kanálů
  • Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme
  • Firemní časopis a pravidla jeho tvorby
  • Jak využijeme sociální sítě interně
  • Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations
  • PR a krizová komunikace – připravte se včas
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 20. června 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P118

Kategorie kurzu: Personalistika

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)