Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU
aneb na prvním dojmu záleží

ONLINE SEMINÁŘ
TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

pro

Určeno pro asistentky, asistenty, pracovnice a pracovníky sekretariátu a recepce.

cíl

  • Zvýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci
  • Sjednotíte představování do telefonu a naučíte se efektivně vyřizovat telefonické hovory
  • Naučíte se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojíte si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
  • Prezentované poznatky si vyzkoušíte v praxi

obsah

  • Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří

 

  • Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
  • Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
  • Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
  • Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
  • Zásady oblékání recepčních a asistentek jako jedna z forem reprezentace společnosti
  • Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
  • Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
  • Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj

METODY

Praktický interaktivní seminář – diskuze, sdílení best-practice a know-how, praktický nácvik, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj.
Lektor

Mgr. Petra Šimková

pracuje jako lektorka a koučka od roku 2002. Prostřednictvím vzdělávacích programů a týmového koučování rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autorkou blogu a elektronických knih v oblasti osobního rozvoje.

Místo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 6. května 2021

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: O072

Kategorie kurzu: Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Poptat jako firemní kurz

Další kurzy lektora:

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  1. - 2. června 2021, 9-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O054

Cena: 9 500 Kč  (s DPH 11 495 Kč)

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  1. června 2021, 9-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O054A

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  1. - 2. června 2021, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P054

Cena: 9 500 Kč  (s DPH 11 495 Kč)