Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU
aneb na prvním dojmu záleží

TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

pro

Určeno pro asistentky, asistenty, pracovnice a pracovníky sekretariátu a recepce.

cíl

  • Zvýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci
  • Sjednotíte představování do telefonu a naučíte se efektivně vyřizovat telefonické hovory
  • Naučíte se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojíte si základní pravidla etiketypracovních a mezilidských vztahů
  • Prezentované poznatky si vyzkoušíte v praxi

obsah

  • Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří

 

  • Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
  • Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
  • Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
  • Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
  • Zásady oblékání recepčních a asistentek jako jedna z forem reprezentace společnosti
  • Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
  • Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
  • Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj

metody

Praktický interaktivní seminář – diskuze, sdílení best-practice a know-how, praktický nácvik, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj.
Lektor

Mgr. Petra Šimková

pracuje jako lektorka a koučka od roku 2002. Prostřednictvím vzdělávacích programů a týmového koučování rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autorkou blogu a elektronických knih v oblasti osobního rozvoje.

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 4. května 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P073

Kategorie kurzu: Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Sebepoznání a účinné sebeřízení - jak si stanovovat cíle a priority

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  4. ledna 2022, 9-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O037

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Sebepoznání a účinné sebeřízení - jak si stanovovat cíle a priority

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  4. ledna 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P037

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Sebepoznání a účinné sebeřízení - jak si stanovovat cíle a priority

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  4. ledna 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P052

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)