Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA
aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

TIPY NA SERVÍROVÁNÍ

pro

Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit.

cíl

  • Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci
  • Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory
  • Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů

 

  • Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

obsah

  • Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
  • Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
  • Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
  • Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
  • Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
  • Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti
  • Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
  • Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
  • „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit
  • Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků

metody

Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.
Lektor

Mgr. Petra Šimková

pracuje jako lektorka a koučka od roku 2002. Prostřednictvím vzdělávacích programů a týmového koučování rozvíjí dovednosti zaměstnanců českých i zahraničních společností. Je autorkou blogu a elektronických knih v oblasti osobního rozvoje.

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 9. září 2020

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P040

Kategorie kurzu: Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  1. - 2. června 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P051

Cena: 9 500 Kč  (s DPH 11 495 Kč)

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  1. června 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P051A

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Spolupráce s kolegy - 2denní

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  2. června 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P051B

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)