Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

RECENZE - proč je řešit
a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu

NOVINKA
JAK MOTIVOVAT KE KLADNÉ RECENZI

JAK MOTIVOVAT KE KLADNÉ RECENZI

 

Žijeme v době, kdy se recenze šíří na internetu rychlostí blesku a osloví stovky a tisíce spotřebitelů. Recenze zákazníků jsou dnes rozhodující pro nákupní rozhodnutí dalších zákazníků. Poznejte, jak přímo ovlivnit dobré jméno své firmy a značky v konkurenčním prostředí!

pro

  • Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem
  • Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR
  • Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení
  • Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
  • Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

cíl

  • Poznáte, jak systematicky podporovat spokojenost zákazníků a motivovat je k sepsání recenzí

 

  • Pochopíte, jak nastavit interní procesy pro komunikaci se zákazníky
  • Zjistíte, jaké formy obsahu a content marketingu lze dnes využít při tvorbě recenzí

obsah

  • Marketingová komunikace a orientace na zákazníka – content marketing
  • Výzkum důvodů spokojenosti a nespokojenosti zákazníků – jak interpretovat data
  • Recenze jako základ prezentace firmy na trhu
  • Jedinečná zkušenost zákazníka neboli customer experience
  • Reference na firemním webu
  • Recenze na Google firmy
  • Recenze na Facebooku
  • Tripadvisor a Booking – specifika komunikace
  • Jak předejít negativní recenzi od zákazníka – jak řešit včas problém zákazníka
  • Jak motivovat zákazníky pro tvorbu kladných recenzí
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 22. června 2022

Čas kurzu: 14-17 hod.

Kód kurzu: P011

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

2 300 Kč (s DPH 2 783 Kč)

Další kurzy lektora:

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)