Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

TIME MANAGEMENT
- efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

FENOMÉN HARDINESS

FENOMÉN HARDINESS

Motto: Když se člověk opravdu rozhodne něco udělat, čas se vždycky najde.“ - Arthur Hailey

pro

Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby jak zvládali práci, tak prožívali své dny dlouhodobě spokojenější, odolnější a v dobré kondici.

cíl

Získat inspiraci a odnést si praktické náměty pro posílení rovnováhy v péči o svůj výkon i své zdroje. Budeme zkoumat osobní možnosti zlepšení práce s časem, svou výkonností, osobní kondicí, energetickou bilancí a celkovou životní vyvážeností.

obsah

  • Aktivní nebo reaktivní přístup k času jako východisko – jak se k vlastnímu sebeřízení postavit; chci být ve vleku okolností, nebo chci mít na své fungování větší vliv?
  • Vývoj systémů sebeřízení a význam time managementu v dnešní době – proč jsou nadhled nad sebou a svou prací, péče o vlastní rozvoj, spokojenost a rovnováha klíčové
  • Kde čas brát: vnitřní zdroje – kde ztrácíme nejvíce času a energie – nesoustředění, vyrušování, perfekcionismus, odkládání, nebraní zřetele na možnosti a potenciál lidského mozku; jak se v této oblasti vyvarovat typických chyb a jak fungovat lépe
  • Tvorba nových návyků – zásady zavádění optimálních návyků a změn do práce i do života
  • Stanovování priorit – proč jsou priority důležité pro osobní výkonnost a spokojenost – nástroje pro určování priorit – moje priority a práce s nimi
  • Následování priorit v praxi – diferenciace druhů úkolů a rozdílný praktický přístup k jednotlivým typům činností
  • Plánování času – typy plánů, jak plánovat jednoduše a přitom reálně
  • Stres v dnešní době – co je stres, proč vzniká, kdy je vhodný a kdy ne, jak stresu předcházet a jak s ním pracovat, pokud již nastal
  • Osobní stabilita, zátěžová odolnost – jak ji dlouhodobě, perspektivně rozvíjet jak pro účely zvládání pracovní zátěže, tak pro kvalitu života celkově
  • Psychická kondice – vlastnosti nezdolných osob, fenomén hardiness a práce s emocemi
  • Fyzická kondice a péče o ni; aktuálně, během dne – režim práce a krátkých předělů, přestávek, jejich využití; celkově – jak a čím svou kondici můžu podporovat dlouhodobě, systematicky, účinně a s potěšením
  • Umění se uvolnit jednoduché relaxační techniky pro rychlé uplatnění a komplexnější nácvikové metody, u kterých s tréninkem narůstá jejich účinnost
  • Dlouhodobá životní rovnováha – osobní bilance zdrojů a ztrát sil – osobní „energetický kotel“ – energie člověka jako základ zdraví a předpoklad dobrého fungování v práci i osobním životě
  • Akční plány účastníků

metody

Zážitkový seminář. Interaktivní výklad pojmů a diskuze. Cvičení, individuální a skupinové práce. Diskuze o zkušenostech. Praktické rady a tipy. Práce s reálnými situacemi účastníků – účastníci odejdou s plány a prioritami pro svou praxi. Nácvik relaxačních technik. Individuální doporučení pro implementaci přínosů programu. Vzhledem k zařazovaným relaxačním aktivitám doporučujeme přijít v neformálním oblečení.
Lektor

PaedDr. Pavel Štursa

lektor a trenér osobních a komunikačních dovedností s rozsáhlou praxí

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 19. - 20. října 2020

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P036

Kategorie kurzu: Rozvoj osobnosti

Poptat jako firemní kurz

10 600 Kč (s DPH 12 826 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Nově parťákem nebo mistrem

Lektor:  PaedDr. Pavel Štursa

Datum:  2. září 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P015

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)