Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

VEDENÍ FIREM, TÝMŮ A LIDÍ pro zkušené manažery
aneb leadership pro 21.století - 2denní

NOVINKA
OD KONKURENCE KE SPOLUTVOŘENÍ

OD KONKURENCE KE SPOLUTVOŘENÍ

 

Vedení firem, velkých týmů i projektů vyžaduje dnes zcela nové manažerské dovednosti. Podnikatelské prostředí je stále komplexnější, méně předvídatelné a vystavené velkým tlakům z okolí svojí propojeností a globalizací. Ve firmách se zvyšuje stres a nároky na kvalitní komunikaci. Jak se s tím vypořádat úspěšně je hlavním cílem tohoto semináře.

pro

Určeno pro klíčové vedoucí firem, týmů a velkých projektů, kteří se potřebují dívat do budoucna a odpovídají za velké celky, pro podnikatele a majitele firem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj svých podniků, pro členy boardů a manažery, kteří se na posun na klíčové pozice ve firmách připravují.

cíl

Manažeři se seznámí s klíčovými oblastmi úspěchu ve vedení firem, týmů a lidí v 21. století, vyzkoušejí si nejdůležitější techniky a dovednosti na případových studiích, modelových situacích a ve cvičeních v bezpečném prostředí, obohatí se o postřehy kolegů z jiných firem a oborů a odnesou si vyřešeny některé svoje palčivé situace. Získají dále podporu, inspiraci a jasný směr, kudy dál.

obsah

  • Kdo je klíčový vedoucí, jeho role a dovednosti dnes – jak jsem na tom?, osobní analýza – dvě proměnné úspěchu firem – jak zmapovat svoji firmu či tým za dvě minuty?
  • Neurovědy v práci manažera – proč se jimi vůbec zabývat a co mohou dnes nabídnout vrcholovým manažerům – kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní – nejčastější důvody selhání a proč tomu tak je
  • Význam vizí pro úspěch firem a týmů – možnosti přípravy a sestavení vize, její komunikace lidem a sladění napříč firmou – nejčastější chyby při tvorbě vizí a jak se jich vyvarovat – nejlepší metody pro formulace vize v týmech, příklady a cvičení
  • Poslání aneb proč se co dělá – jak se liší vize a poslání – poslání a hodnoty jako základ motivace lidí ve firmě – jak určit hodnoty a sdílet je s lidmi, jak z hodnot a vizí neudělat „pětiletku“, příklady táhnou aneb proč je chování lidí nahoře důležité
  • Od vizí a strategií ke každodenní praxi – na čem selhávají změny – tři poziční plánovací strategie, jak minimalizovat rizika implementace projektů a změn – každodenní práce s prioritami manažerů a lidí a jak je udržet v čase – flexibilita jako podmínka úspěchu
  • Co je to „Konverzační inteligence“ a jak ji využít pro úspěch firem – „stará“ a „nová“ komunikační kultura a chování lidí – orientace na řešení, synergii a sociální pohodu z pohledu neurověd – rozhodování manažerů, čtyři přístupy a jejich vliv na motivaci, zapojení a tvořivost lidí – jak vytěžit maximum z každé chyby aneb jak na zpětnou vazbu, případová studie z praxe
  • Týmová spolupráce – čtyři fáze růstu týmů z pohledu neurověd – od konkurence ke spolutvoření, od stresu k uvolnění potenciálu, od nedůvěry a pletich k porozumění a řešení situace, praktické ukázky, rozhovory, tipy a nácvik
  • Práce s různými generacemi lidí
  • Akční kroky všech účastníků, plány pro svoje týmy i osobní rozvoj

metody

Interaktivní seminář založený na poznatcích o fungování lidské mysli. Nová zajímavá teorie podaná jednoduchým způsobem bohatě ilustrovaná na flipchartech a příklady z praxe. Případové studie a cvičení. Hry a zážitky spojené i se zapojením těla do učebního procesu. Vlastní zastavení, analýza a osobní akční plány účastníků.
Lektor

Ing. Halka Baláčková, MBA, PCC

nezávislá lektorka, konzultantka a koučka od roku 2001, je trenérkou mezinárodní koučovací školy Erickson Coaching International a členkou ICF s titulem PCC (Professional Certified Coach), jejím posláním je kultivovat manažerské prostředí

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 12. - 13. listopadu 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P013

Kategorie kurzu: Organizační management a vedení lidí

Poptat jako firemní kurz

Další kurzy lektora:

Time management - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

Lektor:  Ing. Halka Baláčková, MBA, PCC

Datum:  3. - 4. února 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P060A

Cena: 8 600 Kč  (s DPH 10 406 Kč)

Management a vedení lidí pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

Lektor:  Ing. Halka Baláčková, MBA, PCC

Datum:  19. - 20. února 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P016A

Cena: 8 600 Kč  (s DPH 10 406 Kč)

Manažerské rozhovory

Lektor:  Ing. Halka Baláčková, MBA, PCC

Datum:  11. března 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P019

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)