Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

VYDÁVÁNÍ PODNIKOVÉHO ČASOPISU

LETNÍ SEMINÁŘ
TIPY PRO ČTIVÝ ČLÁNEK

TIPY PRO ČTIVÝ ČLÁNEK

pro

Určeno pro všechny pracovníky, kteří mají na starosti, nebo se nějak podílí na vydávání podnikového časopisu.

 

Chystáte se vydávat, nebo již vydáváte firemní časopis pro zákazníky nebo zaměstnance? Pak je tento seminář určen právě pro Vás. Ujasníte si, k čemu ho potřebujete a jaké cíle má plnit. Poznáte výhody tištěné a elektronické formy a zjistíte, která je pro Vás vhodnější. Uděláte si představu, které činnosti zvládnete nejlépe sami a které je potřeba zadat externímu dodavateli.

cíl

  • Seminář Vám pomůže vytvořit koncepci firemního časopisu, který budou Vaši kolegové nebo zákazníci rádi číst a který bude dobře plnit Vaše firemní cíle

 

  • Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků
  • Zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou a jak zbytečně neplýtvat penězi na neefektivní distribuci

obsah

  • Koncepce firemního časopisu a jak ji vytvořit
  • Tiskem nebo elektronicky – výhody a nevýhody
  • Grafika a layout časopisu, umístění obsahu na stránce
  • Jak poskládat informace a sestavit rubriky
  • Praktické tipy pro psaní čtivého článku
  • Návaznost časopisu na další marketingové aktivity
  • Jak se domluvit s grafikem a s tiskárnou
  • Periodicita, zákaznická databáze, distribuce

metody

Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe, praktická cvičení.
Lektor

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

marketingová poradkyně a lektorka se zaměřením na marketing malých firem

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 29. srpna 2019

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P002

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz