Košík je prázdný.

Kongress Pracovní právo a personalistika 2024

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

VYJEDNÁVÁNÍ S VELKÝMI A SILNÝMI ZÁKAZNÍKY
aneb David a Goliáš

JAK ROZKRÝT SFÉRY VLIVU

JAK ROZKRÝT SFÉRY VLIVU

„Pokud ze sebe uděláme ovci, vlci nás sežerou.“

 


Vyjednávání se zákazníky řádově většími, než jsme my sami, často vedou k porážce. Když už se podaří k vyjednávání dostat, často končí pouze tím, že „Goliáš“ předloží své požadavky a my je buď přijmeme, nebo odcházíme bez dohody.Hlavní příčinou neúspěchu je to, jak k takovému jednání přistupujeme. Dopředu se sami pasujeme do role toho malého, kdo nemá v rukou žádné trumfy a je odkázán na vůli toho druhého. Předem si odůvodníme svou budoucí prohru, aniž bychom přemýšleli nad tím, zda a jak můžeme vyhrát. Tím se dostaneme do role výše zmíněné ovce a na jednání jdeme v podstatě jen proto, abychom se mohli nechat sežrat. Přitom to ale není nutné. Každý, tedy i onen zákazník - gigant, má své zájmy, a pokud se nám podaří přispět k jejich naplnění, máme výraznou šanci uspět.

Pro

Určeno pro majitele či zaměstnance malých a středních firem, kteří vyjednávají nebo chtějí vyjednávat s velkými tuzemskými i mezinárodními společnostmi.  

Cíl

  • Naučit se zvládat strategii a techniku vyjednávání s výrazně většími zákazníky
  • Naučit se pragmaticky a věcně stanovit své vyjednávací cíle, zhodnotit své šance na úspěch a důvěřovat si

Obsah

  • Zdroje síly vyjednavače
  • Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami
  • Zájmy a postoje ve vyjednávání
  • Vyjednávací taktiky – vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu
  • Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi
  • Změna kontextu vyjednávání v případě, že se nevyvíjí správným směrem
  • Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch
  • Manipulativní techniky ze strany „Goliáše“ (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim
  • Konkrétní příklady z praxe a jejich rozbor

Metody

Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků.
Lektor

Ing. Tomáš Raška

odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 26. červa 2024

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P006B

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Trénink pro pokročilé obchodníky - užitečné tipy pro praxi

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  1. února 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P007

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Asertivní komunikace - 4denní

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  5. - 6. února a 5. - 6. června 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P033/1

Cena: 16 500 Kč  (s DPH 19 965 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Asertivní komunikace - 2denní

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  5. - 6. února 2024, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P033/1A

Cena: 11 400 Kč  (s DPH 13 794 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online