Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

CENOVÉ VYJEDNÁVÁNÍ pro dodavatele

ONLINE SEMINÁŘ
VYJEDNÁVACÍ TAKTIKY

VYJEDNÁVACÍ TAKTIKY

pro

Určeno pro obchodníky (obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, prodejce), vyjednavače, obchodní manažery a všechny, kteří občas musí o ceně vyjednávat.

cíl

Absolventi tréninku budou podstatně lépe zvládat pro mnohé kritickou fázi obchodního vyjednávání – vyjednávání o ceně. Naučí se účinně čelit i tvrdému tlaku na snižování ceny, a to prostřednictvím zasazení vyjednávání do jiného rámce. Tím, že budou ve vyjednávání aktivní, nebudou jen zoufale odrážet zákazníkův tlak, ale budou pracovat s cenou systematicky. 
Naučí se argumentovat ve věci ceny, nebudou se bát svou cenu sdělit, vyšší cenu nebudou považovat za nevýhodu bránící prodeji, ale dokážou ji chápat v širších souvislostech.

obsah

  • Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele
  • Emoce a racionalita v rozhodování
  • Fáze vyjednávání, kdy hovořit o ceně
  • Proč přesunout vyjednávání o ceně až na závěr jednání a jak toho dosáhnout
  • Argumentace – konstrukce argumentů, jejich načasování: má-li můj výrobek či služba pro zákazníka unikátní přínos, pak mám šanci vyjednávat o ceně
  • Argumentace benefitem pro zákazníka
  • Cenové námitky a jejich zvládání
  • Nejčastější námitky vztahující se k ceně:
    • Reakce na námitku „Je to drahé.“
    • Reakce na námitku „Konkurence mi nabízí úplně totéž co Vy, ale za nižší cenu.“
    • A další námitky
  • „Cena je to jediné, na čem záleží“ – častý a fatální omyl mnoha vyjednavačů, techniky, jak se tohoto svazujícího mýtu zbavit
  • „Kdybychom byli levnější, tak bychom toho prodali mnohem více“ – způsoby překonání této škodlivé představy aneb „jsou ti nejlevnější skutečně vždy těmi nejúspěšnějšími?“
  • Konkrétní postupy, techniky a triky pro zvládání cenového nátlaku
  • Sleva jako sice ten nejjednodušší, ale také drahý a mnohdy naprosto zbytečný způsob, jak dostat zakázku
  • Vliv slevy na výslednou marži
  • Práce s ústupky v cenovém vyjednávání
  • Nejobvyklejší chyby v cenovém vyjednávání
  • A něco málo počítání…:-)

metody

Teoretické minimum v rozsahu cca 1 hodiny. Dále si účastníci na praktických cvičeních vyzkouší vyjednávání v různých situacích s různými typy „protihráčů“, naučí se správně argumentovat a zvládat námitky, zejména ve vztahu k ceně.Při následném rozboru si účastníci uvědomí některé teoretické zásady pro úspěšné cenové vyjednávání a z nich plynoucí poučení pro praxi.
Při semináři je použita kamera, modelové situace jsou následně účastníkům promítnuty a analyzovány.
Lektor

Ing. Tomáš Raška

odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Místo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 1. června 2021

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: O005A

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Trénink obchodního jednání a vyjednávání - 2denní

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  17. května 2021, 9-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O004A

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Trénink obchodního jednání a vyjednávání - 3denní

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  17. - 19. května 2021, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P004

Cena: 14 500 Kč  (s DPH 17 545 Kč)

Trénink obchodního jednání a vyjednávání - 2denní

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  17. května 2021, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P004A

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)