Jaké jsou možné cesty, jakým způsobem vzdělávat a rozvíjet Vaše lidi, a
jak poznáte tu nejlepší variantu pro Vás. Seznámíme Vás se základy metodického uvažování, které by měl ovládat každý, kdo má na starosti rozvoj a vzdělávání a rozhoduje kdy, kolik a do koho se budou investovat Vaše zdroje tak, aby to přineslo skutečný efekt.
- Rozvojový mnohoúhelník – kdo všechno je součástí zadání a realizace Vašeho rozvojového projektu a jak může či nemůže ovlivnit úspěch akce
- Co lze rozvíjet, jak lze vzdělávat – kompetenční model jako orientační vodítko pro uvažování o možné vzdělávací či rozvojové akci, preferované způsoby učení
- Stanovování reálných cílů – raději více cílů nebo jeden a pořádně? Co bude mít větší efekt? Pocit, že jsme hodně nakoupili nebo skutečný posun a změna přístupu Vašich lidí?
- Aspekty, které reálnost cílů ovlivňují – jak by měl zvolený obsah školení, kurzu či rozvojového projektu odpovídat jeho reálnému provedení v čase a prostoru
- Přehled způsobů, metod a technik rozvoje a vzdělávání – jaké jsou možnosti
- Případové studie – ukázky dobré i špatné praxe