Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

ZMĚNY NÁKUPNÍHO PROCESU ZÁKAZNÍKA po coronavirové krizi
a přesun PR komunikace do digitálních médií

NOVINKA
JAKÝ OBSAH ZAUJME

JAKÝ OBSAH ZAUJME

 

Změnil se náš životní styl a především způsob, jakým zákazníci nakupují produkty a služby. Komunikačními platformami jsou v první řadě internet a sociální sítě, kde cílová skupina hledá odpovědi na své otázky dávno před nákupem a až následně jde do kamenné prodejny… Objevte v našem novém kurzu, jak chápat své zákazníky a jak uspokojit jejich potřeby a přání ve všech marketingových souvislostech.

pro

  • Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem
  • Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR
  • Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení

 

  • Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
  • Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

cíl

  • Poznáte, jak efektivně podporovat spokojenost zákazníků tak, aby se k Vám opakovaně vraceli
  • Dozvíte se, jaké radikální změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků
  • Naučíte se správně oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu

obsah

  • Výzkumy – mystery shopping a jak ho realizovat
  • E-commerce a jeho rozvoj v dnešní době, žijeme v době e-shopů
  • Klíčová role PR před nákupem zákazníka – články, testy, recenze
  • Role sociálních sítí – šeptanda
  • Content marketing – jaký obsah zaujme zákazníky
  • Mapujeme fáze nákupního procesu – od poptávky k poprodejní péči
  • Jak se zákazníci rozhodují a jak z nich udělat nadšence
  • Obchodní argumenty a systematické vzdělávání týmu prodejců
  • Recenze zákazníků – zpětná vazba a datová analytika
  • Jak podporovat věrnost zákazníků
  • Jak řešit nespokojené zákazníky a změnit je ve spokojené
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 25. dubna 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P010

Kategorie kurzu: Obchodní dovednosti

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: ONLINE seminář       Kód: O003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Jak vybudovat zákaznickou komunitu

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  8. prosince 2021, 14-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P003

Cena: 2 300 Kč  (s DPH 2 783 Kč)

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  9. března 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P120

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)