Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Na kurzech, školeních, trénincích či seminářích by vás mohla zajímat témata:

komunikace pro asistentky

profesionální chod recepce

efektivní komunikace po telefonu

obsluha hostů

vyjednávání pro asistentky

zásady oblékání

řešení stížností

úřední a firemní korespondence

komunikace s manažery

angličtina pro asistentky

Profesionalita za každé situace je nezbytná pro správně fungující sekretariát či recepci. Proto pro vás tréninky, semináře, kurzy a školení office managementu připravujeme ve spolupráci se zkušenými lektory a lektorkami, jako jsou

Mgr. Petra Šimková

PhDr. Lenka Kolajová

Ing. Tomáš Raška

Michaela Šletrová, MSc.

doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.

Aktivní filtr:

Oblasti kurzů: Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční

Zobrazit rozšířené vyhledávání

Komunikace s manažery, obchodními partnery a kolegy - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

Lektor:  PhDr. Lenka Kolajová

Datum:  9. září 2019, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P044

Cena: 4 300 Kč  (s DPH 5 203 Kč)

Profesionální recepční a asistentka aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  30. září 2019, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P043

Cena: 4 300 Kč  (s DPH 5 203 Kč)

Angličtina pro asistentky - užitečné fráze pro e-maily, dopisy, telefonování, návštěvy

Lektor:  Michaela Šletrová, MSc.

Datum:  1. listopadu 2019, 9-15 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P046

Cena: 2 900 Kč  (s DPH 3 509 Kč)

Obchodní, úřední a firemní korespondence

Lektor:  doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.

Datum:  8. listopadu 2019, 9-14 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P047

Cena: 1 900 Kč  (s DPH 2 299 Kč)

Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy pro asistentky

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  24. února 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P045

Cena: 4 300 Kč  (s DPH 5 203 Kč)