Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

sekretářka

profesionální chod sekretariátu, trénink jednání a vystupování pro sekretářky, reprezentace společnosti navenek i uvnitř, pravidla etikety pracovních vztahů, uvítání hosta v recepci a sekretariátu, obsluha návštěvy ve firmě, trénink jednání a vystupování pro sekretářky

Školení, kurzy a semináře

Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy pro asistentky

Lektor:  Ing. Tomáš Raška

Datum:  24. února 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P072

Cena: 4 300 Kč  (s DPH 5 203 Kč)

Komunikace s manažery, obchodními partnery a kolegy - trénink jednání a vystupování pro asistentky a recepční

Lektor:  PhDr. Lenka Kolajová

Datum:  1. dubna 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P071

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Obchodní, úřední a firemní korespondence

Lektor:  doc. PhDr. Eva Hájková, CSc.

Datum:  3. dubna 2020, 9-14 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P074

Cena: 1 900 Kč  (s DPH 2 299 Kč)

Profesionální chod recepce, sekretariátu aneb na prvním dojmu záleží

Lektor:  Mgr. Petra Šimková

Datum:  6. května 2020, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P070

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

Angličtina pro asistentky - užitečné fráze pro e-maily, dopisy, telefonování, návštěvy

Lektor:  Michaela Šletrová, MSc.

Datum:  7. května 2020, 9-15 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P073

Cena: 3 900 Kč  (s DPH 4 719 Kč)

Zajímá Vás více?

Vyberte si z našich kurzů z následujících oblastí: