Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

CO VŠE PATŘÍ DO PERSONALISTIKY

CO FIRMA MŮŽE A MUSÍ

CO FIRMA MŮŽE A MUSÍ

pro

Určeno pro ředitele společností, pro začínající personální manažery a specialisty, kteří chtějí získat přehled o tom, co vše spadá do řízení lidských zdrojů.

cíl

Získat orientaci o aktivitách, které probíhají, či by měly být součástí řízení personálních systémůPoskytnout informace o šíři personálních aktivit, co vše firma může a musíZískat inspiraci a praktické zkušenosti se zaváděním a udržováním těchto systémů co nejefektivnějším způsobem Do čeho se dát hned a na co se zaměřit v dlouhodobém horizontu

obsah

  • Co jsme za společnost a kam se chceme dostat
  • Chceme být zajímavý zaměstnavatel?
  • Co už nám funguje a na co se chceme v oblasti personalistiky zaměřit
  • Co je cílem práce s lidmi – mít ve správný čas toho správného pracovníka na správném místě aneb jak vybírat, připravovat, motivovat a udržet ty správné lidi
  • Mnoho anglických pojmů již u nás zdomácnělo aneb co se za nimi skrývá – ACC, DCC, KPI, HAY, Job description, Benchmarking, Evaluation, Survey, Hi-Pots, Talents, Training, ComBen, Benefits, Company Culture,....
  • Jaké jsou trendy, co se nosí a co už tolik ne aneb každá firma je jiná...., najděte si svůj strategický mix procesů
  • Co chceme nabídnout našim zaměstnancům navíc?
A teď trochu strukturovaně
  • Personální strategie společnosti jako základ personálních procesů
  • Procesy výběru a náboru zaměstnanců – jak je zefektivnit v dnešní době a jak dělat personální marketing
  • Personální administrativa a cesty ke zjednodušení
  • Přijetím zaměstnance vše začíná – adaptační procesy
  • Efektivní způsoby odměňování, systémy finanční a nefinanční motivace
  • Personální controlling
  • Systémy vzdělávání, práce s talenty a nástupci
  • Organizační struktura, popisy práce, ohodnocení pozic a jejich zatřídění, co jsou kompetenční modely
  • Hodnocení pracovního výkonu a jeho různé varianty
  • Dotazníková šetření, průzkumy
  • Nemocnost a aktivity zaměstnavatele v této oblasti, nadstandardní programy podpory zdraví
  • Sociální odpovědnost firem a charitativní činnost jako aktivity požadované zaměstnanci a uchazeči

metody

Sdílení zkušeností, dobré a někdy i té horší praxe, inspirace.
Lektor

JUDr. Alena Stejskalová, PCC

koučka a dlouholetá personální manažerka mezinárodní společnosti s odpovědností za komplexní řízení lidských zdrojů

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 15. května 2023

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P106

Kategorie kurzu: Personalistika

Poptat jako firemní kurz

Další kurzy lektora:

Nové přístupy ve vedení lidí aneb adaptace manažerů na současné změny

Lektor:  JUDr. Alena Stejskalová, PCC, Ing. Stanislav STEJSKAL, PCC

Datum:  28. srpna 2023, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P013

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Faktory spokojenosti a průzkumy spokojenosti zaměstnanců

Lektor:  JUDr. Alena Stejskalová, PCC

Datum:  4. září 2023, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P094

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Jak nastavit efektivní systém hodnocení zaměstnanců

Lektor:  JUDr. Alena Stejskalová, PCC

Datum:  14. listopadu 2023, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P096

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online