Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING
a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

KANÁLY PRO INTERNÍ KOMUNIKACI

KANÁLY PRO INTERNÍ KOMUNIKACI

motto

„Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“

 

Zaměstnanci jsou dnes nejvíce nedostatkovým zbožím na trhu práce – na prvním místě při hledání těch správných lidí musí být nápaditá náborová komunikace personalistů! Ano, HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat dobré jméno značky a firmy. Správný HR marketing umožní výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály – nesmíte zapomínat na video marketing

 

Personalisté mají skvělou příležitost zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce! A ve výsledku má tvorba značky zaměstnavatele vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!

pro

  • Pracovníky HR oddělení a personalisty
  • Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci

cíl

  • Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
  • Pochopíte roli nových technologií v náboru a práci personalisty
  • Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
  • Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

obsah

  • Změna chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak dnes hledá uchazeč práci (nejen) na internetu
  • Příslib značky zaměstnavatele a komunikační strategie dané značky
  • Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
  • Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web, video pohovory…
  • Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah, který zaujme uchazeče o zaměstnání na první pohled
  • Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
  • Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců a důvody nespokojenosti
  • Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
  • Video marketing – představení firemní kultury nesmí být nuda
  • Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
  • Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty a zapojit je aktivně do HR komunikace

metody

Individuální přístup ke každému účastníkovi, krátká analýza náborové komunikace konkurence a firmy účastníka školení, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 8. listopadu 2023

Čas kurzu: 9-16 hod.

Kód kurzu: P086

Kategorie kurzu: Personalistika

Poptat jako firemní kurz

5 700 Kč (s DPH 6 897 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  19. června 2023, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P110

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

Jak marketingové myšlení může zlepšit obchodní výsledky - 10 tipů marketingového obchodníka

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  17. srpna 2023, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P009

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  6. listopadu 2023, 9-16 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P085

Cena: 5 700 Kč  (s DPH 6 897 Kč)

Forma účasti: Prezenčně i online