Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

JAK DOBŘE NAPSAT A SESTAVIT NEWSLETTER
(e-mailový zpravodaj)

NOVINKA
CO DO NEWSLETTERU PSÁT

CO DO NEWSLETTERU PSÁT

 

Pravidelný e-mailový zpravodaj je tichou stálicí mezi marketingovými nástroji. Jeho prostřednictvím je možné budovat vztah a důvěru, přesvědčit potenciálního zákazníka k nákupu, i připomenout se stálým klientům, kteří o firmě nějakou dobu neslyšeli. Na kurzu probereme, jak sestavit zpravodaj, který budou lidé rádi číst, a co udělat pro to, aby e-maily nepadaly do spamu.

pro

Určeno pro pracovníky marketingových oddělení malých a středních firem, kteří uvažují o vydávání e-mailového zpravodaje, nebo s ním právě začínají.

cíl

Ujasníte si, zda vůbec vydávat e-mailový zpravodaj, komu ho chcete posílat a jaké cíle by měl plnit. Sestavíte si koncept newsletteru, zamyslíte se nad jeho obsahem a získáte i praktické tipy k jeho rozesílání.

obsah

  • Proč vůbec vydávat e-mailový zpravodaj
  • Co se dá od newsletteru očekávat, jaké cíle může plnit
  • Právní rámec elektronického zpravodaje, GDPR
  • Komu je možné zpravodaj zasílat, kdy je potřeba souhlas a jak ho získat
  • Jakými způsoby legálně sbírat kontakty
  • Různé nástroje pro rozesílání e-mailů – podle čeho vybírat
  • Role newsletteru v marketingové strategii a na cestě zákazníka
  • Jak často newsletter vydávat a co do něj psát
  • Kde brát inspiraci na nová témata
  • Jak si při tvorbě newsletteru zjednodušit práci
  • Které parametry měřit, jak poznat, jestli je Váš newsletter úspěšný

metody

Interaktivní výklad, moderovaná diskuze nad příklady z praxe účastníků, praktická cvičení.

poznámka


Prosíme účastníky, aby poslali ukázku svého newsletteru dopředu e-mailem, abychom s nimi mohli pracovat na kurzu, a aby se s nimi před kurzem mohla lektorka v klidu seznámit.
Lektor

Mgr. Magdalena Čevelová, MBA

marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka se zaměřením na autentický marketing a psychologii podnikání

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

Datum kurzu: 23. března 2020

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P003

Kategorie kurzu: Marketing

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd