"Je to jednoduché: komunikace je o penězích. Mokré sny o tom, že dobrou kreativu a fungující projekt vybudujete virálně s nízkými náklady, můžou mít naivní marketérská děcka před spaním. Ne profesionál. Samozřejmě existují výjimky, ale ty – jak známo – potvrzují pravidlo. A často jde spíš o náhody než o know-how, které by se dalo opakovat. Kdo chce být vidět, musí mít naprosto unikátní a atraktivní zprávu, kterou má fakt málokterá značka. Anebo musí za dosah svého značkového monologu platit. Penězi.“ - Boomerang media
Situace na trhu práce v ČR se vyznačuje nízkou nezaměstnaností a dokonce nejnižší v rámci EU a dlouhodobě je nedostatek kvalifikovaných uchazečů na řadu pozic…
To znamená, že klasické náborové metody přes pracovní portály typu Jobs.cz již často nefungují a je třeba hledat efektivnější komunikační kanály, jak oslovit uchazeče o zaměstnání. Využít naplno sociální sítě znamená pochopit jejich přínos – právě budování komunit je spolehlivou cestou, jak ušetřit za nábor a najít správné lidi na trhu práce!
metody
Řízená diskuze a vzájemný dialog, práce ve skupinách, brainstorming pro kreativní koncepty, řešení případových studií – výzkumy.