Košík je prázdný.

Nákupní košík je prázdný.

zpětvytisknout

Nábor, HR marketing a vytváření komunit na sociálních sítích

NOVINKA
VYTVÁŘENÍ A VYUŽITÍ KOMUNIT

VYTVÁŘENÍ A VYUŽITÍ KOMUNIT

"Je to jednoduché: komunikace je o penězích. Mokré sny o tom, že dobrou kreativu a fungující projekt vybudujete virálně s nízkými náklady, můžou mít naivní marketérská děcka před spaním. Ne profesionál. Samozřejmě existují výjimky, ale ty – jak známo – potvrzují pravidlo. A často jde spíš o náhody než o know-how, které by se dalo opakovat. Kdo chce být vidět, musí mít naprosto unikátní a atraktivní zprávu, kterou má fakt málokterá značka. Anebo musí za dosah svého značkového monologu platit. Penězi.“ - Boomerang media

 


Situace na trhu práce v ČR se vyznačuje nízkou nezaměstnaností a dokonce nejnižší v rámci EU a dlouhodobě je nedostatek kvalifikovaných uchazečů na řadu pozic…

 

To znamená, že klasické náborové metody přes pracovní portály typu Jobs.cz již často nefungují a je třeba hledat efektivnější komunikační kanály, jak oslovit uchazeče o zaměstnání. Využít naplno sociální sítě znamená pochopit jejich přínos – právě budování komunit je spolehlivou cestou, jak ušetřit za nábor a najít správné lidi na trhu práce!

pro

  • Personální oddělení a HR a specialisty na HR marketing
  • Manažery a specialisty, kteří řeší marketing a reklamu a PR – vedoucí obchodu a marketingu, vedoucí oddělení komunikace a PR
  • Majitele a jednatele společností, kteří hledají svěží inspiraci pro nábor zaměstnanců
  • Kohokoliv, kdo chce více porozumět tématu komunit pro HR marketing

cíl

  • Poznáte fascinující možnosti využití komunit pro budování silné značky zaměstnavatele
  • Najdete návod, jak stanovit odpovídající zdroje lidské i finanční pro komunikaci na sociálních sítích
  • Zjistíte, jak vytvářet organický dosah a oslovit maximum lidí z cílové skupiny uchazečů

obsah

  • Co jsou sociální sítě – jak se liší od jiných komunikačních kanálů
  • Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy
  • Jak řešit externí dodavatele
  • Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony
  • Co je to obsahová strategie – jak sdělit zaměstnanecké benefity
  • Jaké formáty komunikace zaujmou uchazeče o zaměstnání
  • Jak využít blogy a newslettery
  • Storytelling – oslovte silným příběhem
  • Video marketing a virální video – proč se vyplatí
  • Komunitní marketing – jak vytvářet věrné členy komunity a jak je motivovat
  • Kritické body při tvorbě komunit – na co si dávat pozor
  • Role personalisty – osobní značka a mikro komunita
  • Jaké sociální sítě vybrat a proč – jaké mají konkrétní sítě výhody a nevýhody: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yammer…
  • Jaké on-line a off-line akce zaujmou – eventy, konference, workshopy

metody

Řízená diskuze a vzájemný dialog, práce ve skupinách, brainstorming pro kreativní koncepty, řešení případových studií – výzkumy.
Lektor

Vít Baloušek

lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel

Místo

PRAHA

učebna Studia W, Karlovo náměstí 3, 1. patro, Praha 2

nebo

ONLINE seminář

živé vysílání

Datum kurzu: 5. září 2022

Čas kurzu: 9-17 hod.

Kód kurzu: P083

Kategorie kurzu: Personalistika

Poptat jako firemní kurz

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) , oběd

Další kurzy lektora:

Interní a externí HR marketing a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  10. října 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P082

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)

PR strategie pro interní komunikaci - které vybrat a proč

Lektor:  Vít Baloušek

Datum:  1. prosince 2022, 9-17 hod.

Místo: PRAHA       Kód: P080

Cena: 5 300 Kč  (s DPH 6 413 Kč)